Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Šálený, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tyto značky nahlíženo v celé České republice. Poté porovnávám výsledky mezi oběma značkami. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj obou značek na českém trhu.
Vnímání značky Gambrinus
Odložil, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Gambrinus spotřebiteli v rámci českého trhu s pivem a na základě zjištění formulovat doporučení vlastníkům značky pro maximalizaci hodnoty značky a zlepšení jejího vnímání. V teoretické části je popisována značka obecně, její strategické řízení a metody výzkumu. V praktické části je popisován český trh s pivem se zaměřením na skupinu Plzeňský Prazdroj. Dále je analyzována značka Gambrinus z hlediska jejích hodnot, marketingových kampaní a postavení na trhu. V závěrečné kapitole je prováděno kvantitativní a kvalitativní šetření pro zjištění vnímání značky Gambrinus spotřebiteli na českém trhu. Na základě zjištění jsou formulována doporučení pro vlastníky značky.
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Brom, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce obecně, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značku Budweiser Budvar aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji zevrubné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tuto značku nahlíženo v celé České republice. Celkové výsledky poté porovnávám s výsledky v cílové skupině Budweiser Budvar a s výsledky pro Jihočeský kraj. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj této značky na českém trhu.
Světový trh piva a postavení ČR na tomto trhu
Brom, Daniel ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat světový trh piva a postavení České republiky na tomto trhu. První kapitola se zabývá obecnou charakteristikou piva jako produktu. Ve druhé části se práce zaměřuje na analýzu současných trendů na světovém trhu piva z hlediska jeho spotřeby, produkce, exportu a importu. Rovněž je zde zmíněn sílící vliv nadnárodních společností v pivovarnickém průmyslu. Po analýze světového trhu piva je v práci predikován budoucí vývoj pivovarského průmyslu na jednotlivých kontinentech. Třetí část práce hodnotí, jak si na světovém trhu piva stojí Česká republika. V této části jsou přiložena doporučení pro české exportéry piva, na jaké trhy pronikat a jakou strategii při tom zvolit. Na závěr jsou uvedeny hrozby, které mohou při exportu českého piva do zahraničí nastat.
Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR.
Brom, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá spotřebiteli na českém trhu piva. Cílem je získat pomocí kvalitativního výzkumu informace o současných spotřebitelích a na základě nejvýznamnějších trendů provést segmentaci trhu. Výsledkem budou profily nejvýznamnějších spotřebitelských typů. Zjištěné skutečnosti mohou posloužit jako návod pro tvorbu optimální komunikační strategie. Speciální důraz bude kladen na vnímání reklamy a jednotlivých elementů kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.